Független Nu Skin partner

Független Nu Skin partner

Gyakran ismételt kérdések

TípusKiszállítás otthoni átvétellel
FutárGLS
 
Kiskereskedelmi kiszállítási díj
Normál kiszállítás2000 Ft
115000 Ft feletti rendelés esetén* Ingyenes
 
Brand Affiliate és Member kiszállítási díj
Normál kiszállítás2000 Ft
115000 Ft feletti rendelés esetén* Ingyenes
 
Várható kiszállítási idő napokban
Normál kiszállítás3-6
 
Nyomonkövetés
Értesítés a kiszállítás előtt egy nappal lehetségesSMS
 
Szállítási információk
Szombati szállításNem
Vasárnapi szállításNem
 
Nem tartózkodik otthon
Kézbesítési próbálkozások2
Elhelyezés a szomszédoknálIgen
Biztonságos helyen való elhelyezésNem
Átvételi ponton való leadásNem
Átvételi ponton való tárolásNem
Postaládában való elhelyezésNem

*A Vitameal adományra nem vonatkozik az ingyenes szállítási limit.

A rendelést a GLS szállítja ki, amit beérkezik a partner cégünkhöz a Nu Skin Europe Kft.-hez az átutalás összege, 48 órán belül kiszállításra kerül a megrendelt termék.

Amennyiben hiányzik egy termék a rendeléséből:

  • Kérjül ellenőrizze a doboz tartalmát, amiben a termékek érkeztek, a szállítólevéllel együtt. Ha hiányzik egy vagy több termék, kérjük hívja a helyi ügyfélszolgálatot, adja meg a rendelési számot, és a termékek listáját, amely nem került kiszállításra.
  • Ha a doboz annyira sérült volt, hogy a termék kieshetett belőle, kérjük küldjön e-mailt a sérült dobozról a helyi ügyfélszolgálatnak. Kérjük a képpel együtt küldje el a rendelési számot, és a hiányzó termékek nevét. Kérjük a sérült dobozt tartsa meg a szállítónak, hogy felvehesse a kárigényeket.

Ha más termékeket kapott, azt javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a helyi ügyfélszolgálattal, és adja meg a részleteket az ügyfélszolgálatos munkatársnak, és ők intézkednek a továbbiakról.

  • Elképzelhető, hogy a futár a szomszédnak adta át a csomagot, abban az esetben, ha Ön nem tartózkodott a megadott címen a kiszállítás idején. Kérjük kérdezze meg a szomszédait, mielőtt felhívja az ügyfélszolgálatot vagy a szállító céget.
  • A rendelését nyomonkövetheti az ‘Előző megrendelések ‘ menüpontban, ahol a rendelési szám mellett, megtalálja a nyomonkövetési számot, melyre kattintva, a szállítócég oldalára irányítják Önt, és itt bővebb információt talál a csomag állapotáról.
  • Ha a nyomonkövetési szám alapján azt látja, hogy a csomagot kiszállították, de Ön mégsem kapta meg, vagy azt az információt találja, hogy a csomagot visszaküldték a feladónak, kérjük lépjen kapcsolatba a helyi ügyfélszolgálattal, és kérje a rendelése újbóli kiküldését.

Kattintson ide, hogy nyomon követhesse a rendelését. Egyszerűen adja meg a rendelési számot, és az irányítószámot, és megtalálja a keresett információkat.

Ha nem elégedett a termékekkel, a visszaküldés/ visszafizetési szabályzat, valamint az üzleti szabályzat szerint, visszaküldheti azokat, meghatározott időn belül, kizárólag bontalan formában, közvetlenül a Nu Skin címére, amennyiben a cégtől vásárolta azokat. Kérjük lépjen kapcsolatba a helyi ügyfélszolgálattal, és kérjen visszáru számot (RMA), és további információt a visszaküldés / visszafizetés menetéről. A visszafizetési irányelveket itt találja és az üzleti szabályzatot itt találja.

 

Kérjük, a termékeket a következő címre küldje vissza:

Nu Skin C/O GLS Hungary
HU-2351 Alsónémedi
GLS Európa u.2

Kérjük a feladónál mindig tüntesse fel az azonosítóját is.

Ahhoz, hogy bármely terméket visszküldje, ahhoz először kérjük lépjen kapcsolatba a helyi ügyfélszolgálattal, és a visszaküldendő termékekre kérjen egy visszáru számot (RMA). Ahhoz, hogy a visszáru számot (RMA) elkészíthessük, szükségünk lesz a rendelés számra, és a termékek nevére, melyeket szeretne visszaküldeni. A rendelési számot megtalálja az ‘Előző megrendelések’ menüpont alatt a webifókjában.

Ha a raktárunk visszajelzést küld, hogy a termékek visszaérkeztek, a visszárus folyamatot lezárjuk, és 14 munkanapon belül visszafizetjük a termékek értékét. A visszafizetési idő bankfüggő.

A Brand Affiliate-nek be kell tartania az átvételi elismervényben feltüntetett, az értékesítés lemondására vonatkozó helyi jogszabályokat. Ha a jogszabályok további jogosultságokat biztosítanak, ők vállalják, hogy megadják ezeket a jogosultságokat Önnek, mint kiskereskedelmi fogyasztónak. Ez azt jelenti, hogy kötelesek bármilyen okból és kérésre teljes körűen visszafizetni a vételárat az áfával és a szállítási költséggel együtt – ha alkalmazandó – a kiskereskedelmi fogyasztónak, a Nu Skin részéről bármiféle visszatérítés nélkül. Az egyetlen követelmény az, hogy Önnek, mint fogyasztónak az elismervényen feltüntetett lemondási időn belül kell kérnie a visszatérítést, és vissza kell küldenie a kérdéses terméket. A visszaküldött termékek árát az Ön kérelmének dátumától számított 14 napon belül kötelesek visszatéríteni.

További hasznos információk – Nu Skin

Telefon: +36212007827
hungaryweb@nuskin.com

Telefonos ügyfélfogadás:
Hétfőn, szerdán, csütörtökön és pénteken 09:00-től 17:00-ig
Kedden 09:30-tól 17:00-ig

Megjegyzés: a fenti Ügyfélszolgálat, a Nu Skin ügyfélszolgálata, melyet akkor kell keresni, ha már van megrendelésed, és rendelkezel a megrendelés azonosító számával, amelyet e-mailen kaptál. Azonban, ha bármi mással kapcsolatban (pl. ezzel az oldallal kapcsolatban) keresik a megadott ügyfélszolgálatot, nem fognak tudni segíteni Neked, hiszen nem ez a hivatalos oldaluk.

A weboldallal kapcsolatban pl. a termékekről, kedvezményekről érdeklődni e-mailben tudsz a nustore.borapolas@gmail.com címen.

You cannot copy content of this page

Regisztrálok az INGYENES előadásra!

Vásárlói Klubtagság

  • Törzsvásárlóként állandó kedvezményekben részesülhetsz.
  • ADR hűségprogramban való részvétel általad választott ajándék termékekkel.
  • Személyre szabott termékjavaslatok
  • Digitális bőrápolási szakértői tanácsadás
  • Bőrápolási konzultáció
  • Szépségápolási készülékek használatának kezelési tanácsok
  • Saját szépségápolási profil, ahol személyre szabott bőrápolási rutinra és termékekre vonatkozó javaslatokban részesülhetsz!